Handelsbetingelser

General information

Denne hjemmeside, StressShop.dk udbydes af StressShop ApS (CVR nr. 36 95 06 41). Hvis du oplever nogen former for problemer med bestilling på vores hjemmeside, så kontakt os på kundeservice@stressshop.dk
Vi svarer inden for 24 timer.

Hvis der er dele af handelsbetingelserne du ikke forstår, så kontakt vores kundeservice.

Betaling

StressShop.dk modtager betaling med Visa/Dankort, Visa Electron, Visa Debit, Visa Credit, MasterCard Debit og MasterCard Credit. Ved bestilling bliver der foretaget en reservation af beløbet på dit kort, som først hæves når varen er afsendt fra vores lager.

Alle beløb er i DKK (danske kroner).

StressShop.dk anvender en af Visa og MasterCard godkendt betalingsløsning hos Bambora, hvor alle oplysninger om dit kort er krypteret via SSL. Vi har hos StressShop ikke adgang til dine kortoplysninger.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materialet, eller produktionsfejl.

Reklamationsretten gælder ikke fejl og skader der er opstået som følge af forkert anvendelse af produktet.

Ved returnering rettes henvendelse til kundeservice@stressshop.dk

Returnering skal ske til:
StressShop.dk
Ved Anlæget 20
7100 Vejle
Danmark

Refundering

Hvis der er aftalt en refundering, vil denne ske til det samme kort, som der blev anvendt ved bestilling. Refundering sker inden for 5-10 arbejdsdage, fra returneringen er sket.

Der gives 14 dages fuld returret for varer bestilt på Stressshop.dk, og perioden starter fra den dag du modtager ordren.

Du skal selv betale returomkostninger. Vi anbefaler at sende retur med sporbart post, således at varen kan spores i tilfælde af bortkomst.

Du hæfter selv for en eventuel værdiforringelse af varens værdi, som skyldes en anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at forstå varens art, egenskaber, og den måde varen fungerer på. Du må således afprøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Varen må ikke tages i egentlig brug.

Klagemuligheder

Hvis du har en klage over et produkt, der ikke kan løses ved dialog med StressShop's kundeservice, kan du sende en klage til:
Konkurrence- og forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: Forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du afgive din klage til EU-Kommisionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: kundeservice@stressshop.dk

NeoCube.dk anvender cookies der er nødvendige for at hjemmesiden fungerer, herunder at holde styr på hvad du lægger i indkøbskurven og forbedre brugeroplevelsen.